با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ برنامه های دولت در بحث معیشت فرهنگیان به تدریج به بار می نشیند
زیارت عاشورا

خبرگزاری پانا+

وزیر آموزش و پرورش از افتتاح 4 مرکز اسکان بیماران صعب العلاج فرهنگی در تهران و 6 مرکز در استان های مختلف کشور خبر داد.

به نقل از پانا:علی اصغرفانی در مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی رفاهی توحید ویژه اسکان همراهان و بیماران صعب العلاج فرهنگی که امروز هشت شهریورماه برگزار شد ضمن افتتاح و بازدید از این مرکز گفت: امروز افتتاح مرکز آموزشی رفاهی توحید با گرامیداشت سالروز شهادت اسوه های نظام تعلیم و تربیت شهیدان رجائی و باهنر مقارن شده است و چهامین مرکز اسکان برای همکاران بیمار فرهنگی افتتاح شد.

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته چهار مرکز دیگر در تهران و شش مرکز دیگر در استان های مختلف کشور افتتاح می شود که به لحاظ مراکز درمانی در سدر تمام مراکز درمانی کشور بوده و می تواند گام موثری در رسیدگی به امور همکاران فرهنگی بردارد.

فانی بیان کرد: در دولت یازدهم در بحث معیشت فرهنگیان برنامه ریزی ها و اقداماتی صورت گرفته که به تدریج به بار می نشیند.

وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به برخی از اقدامات این وزارتخانه برای معیشت فرهنگیان افزود: مسکن فرهنگیان درمان و مصرف آنها سه شعاری است که در کنار افزایش حقوق فرهنگیان در دولت یازدهم دنبال شده است. اگرچه در تحقق این شعارها محدودیتهایی وجود داشته اما توفیقات و نتایج خوبی حاصل شده است.

فانی خاطرنشان کرد: امیدوارم اقدامات دولت یازدهم در رسیدگی مسائل معیشتی و منزلتی معلمان مثمر ثمر باشد.

عضو کابینه دولت یازدهم در خصوص طرح نظام رتبه بندی معلمان عنوان کرد: اجرای نظام رتبه بندی معلمان در اول مهر 94 بر اساس مصوبه دولت گامی دیگر در کاهش فاصله دریافتی معلمان با سایر کارکنان بر می داریم.

وی تصریح کرد: شایستگی حرفه ای معلمان را در نظام رتبه بندی افزایش می دهیم تا بتوانیم سال 94-95 را با شادابی و توانمندی هر چه بیشتر آغاز کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است که سهم آموزش و پرورش در بودجه عمومی دولت و توانمندی های آن باید افزایش یابد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:, | 17:50 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |